Hogyan kezeljük a konfliktusokat a vásárlókkal?
Beszélgetés Dr. Váry Annamária pszichológussal
A kereskedelmi dolgozók munkája nélkülözhetetlen! Nagyon fontosnak tartjuk, hogy mindenki ráébredjen arra, hogy milyen erőfeszítések árán álltak helyt a kereskedelemben dolgozók az elmúlt időszakban (is), a változó munkakörülmények és az extrém stresszforrások ellenére!
Igyekszünk olyan szakemberekkel kommunikálni, akik segíthetik a dolgozók mindennapi életét. Az elmúlt időszakban közzé tettünk egy interjút egy dietetikussal, aki a gyümölcsfogyasztás fontosságát hangsúlyozta, hiszen a munkáltatók által biztosított gyümölcs kampányunk egyik célkitűzése.
Ezúttal egy élő Facebook közvetítés keretében beszélgetünk Dr. Váry Annamária pszichológussal, hogy körbejárjuk a kereskedelmi dolgozók hétköznapjait érintő egyik égető problémát, a tisztelet hiányát, vagyis a vásárlókkal megélt konfliktusok nehézségeit.